loading...
منتـــظرانِ ظهـــــــــور «عج»
پویا بازدید : 41 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)
گفتند درباره ي تو عاشقانه ننويسيم حيف است، كم است، 

براي تو آري ، اما براي من؟ 


عاشقانه هايم تنها براي توست، 

براي تو كم است از تو سرودن، براي من اما همه چيز است. 

اي تنها بهانه ي ماندن! اي تنها رابط ميان ما و آسمان! نيامدي اين جمعه هم پدر، 

نيامدي صاحبم، امامم، آقاي من، مولا ... 

نيامدي... 




آه ازين چشم هاي بي لياقت 

تو باشي و ما تو را نبينيم!؟ 

آه ازين دل بي لياقت 

تو غريب باشي و ما را غم نباشد!؟ 

آه ازين همه بي غيرتي 

تو « هل من ناصر » بگويي و ما اين همه كر!؟ 


چند جمعه مانده تا لايق شدنمان ارباب؟ 

براي بيداريمان دعا مي خواني دلشكسته ي من؟ 



چقدر از آسمان دورم 

چقدر رنگ زمين گرفته دلم 

چقدر غرق ظلمتم، چقدر دلتنگ نورم 

از آسمان به زمين نيامديم براي رنگ زمين گرفتن 

اينجا قرار بود نقطه ي پروازم شود تا خدا، 

اينجا قرار بود هماني شوم كه او مي پسندد. 

خودش تو را به يادم اورد ، خودش تو را در دلم نشاند 

دلم به دستت اي رابط ميان زمين و آسمان، اي امام هدايت، اي مهدي 

دلم به دستت 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 397
  • بازدید کلی : 20,799
  • کدهای اختصاصی

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    دوست قرآنی

    اوقات شرعی

    فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

    دلنوشته هایی برای امام زمان

    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    دریافت کد موزیک

    ساخت كد آهنگ

    پشتیبانی

    اسکرول بار

    ابزار رایگان وبلاگ

    مهدویت امام زمان (عج)

    کد ِکج شدَنِ تَصآوير







    نوای سایت